Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    10 Tr - 15 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    3 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    18/12/2023

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Daily:

1.1 Inventory:

- Check the supporting documents with procurement team, and then input sub-materials into the system.

- Check payment of both main-materials and sub-materials before being transfered to treasury team to make sure that will be paid on time.

- Input custom fee, local charge and transportation in order to the full value of inventory.

1.2 AP non- trade

- Book non-trade expense in particular utilities expense and spareparts at the factory.

2. Monthly:

- Co-ordinate with team members to check stock at the end of month.

- Check all payments and accruals to ensure that all operating expenses should be booked in the system.

3. Ad-hoc:

- Count stock quarterly.

- Ad-hocs if needed from Chief Accountant.

Working conditions:

  • Workplace: Lot A1-6, N5 Street, Tan An Hoi Commune, Cu Chi District, HCMC
  • Working hour: 08:00 - 17:30 (Monday - Friday)

Yêu Cầu Công Việc

-   Bachelor's degree in Accounting, Finance, or a related field.

-   Proficient in financial analysis tools and Microsoft Excel.

-   Excellent communication and interpersonal skills.

-  Ability to work effectively in a team and meet deadlines.

-  Strong problem-solving and decision-making abilities.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự