Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Executive - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty Giải Pháp Thương Mại Điện Tử DHL Việt Nam (DHL eCommerce Solutions Vietnam)
Ngày cập nhật: 05/11/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

We are currently seeking a Customer Service Executive to join DHL eCommerce Vietnam!
The Customer Service Executive will be required to deliver the full spectrum of DHL eCommerce Customer Service by providing professional, responsive and reliable service to our customers; contacting us through the various interaction channels. Incumbent will need to have the mindset and attitude that Customer Service is a key differentiator of our business.
Essential Duties and Responsibilities
Customer Service Management

  • Act as the primary contact for customers and liaise with vendors on the service delivery to customers.
  • Assist customers in resolving service issues, complaints and claims compensation promptly.
  • Enhance service experience through delivering professionalism and empathy when dealing with each individual customer with varying needs and demands.


Stakeholder Management

  • Liaise with Operations Team and other functions to achieve prompt and efficient resolution of customer issues and queries.
  • Actively promote the exchange and adoption of new processes, procedures and work instructions to create more efficient as well as productive work systems.


Process Management

  • Promptness in arranging for shipment pick up or handling of exceptions.
  • Provide responsive reply to general customers' email inquiries or via other interaction channels.
  • Provide timely updates to customers on shipment tracking status.
  • Timely management of complaints and claims compensation.

Yêu Cầu Công Việc

Desired Skills / Qualifications

  • Minimum 1 years of related industry experience
  • Preferably with experience working in teams
  • Good communication skills (English and Vietnamese)

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công Ty Giải Pháp Thương Mại Điện Tử DHL Việt Nam (DHL eCommerce Solutions Vietnam)

http://www.dhl.com.vn/vi/ecommerce.htmlQui mô công ty: 300 - 400
DHL is present in over 220 countries and territories across the globe, making it the most international company in the world. With a workforce exceeding...Chi tiết

Các công việc tương tự

Customer Service Executive - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty Giải Pháp Thương Mại Điện Tử DHL Việt Nam (DHL eCommerce Solutions Vietnam)

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty Giải Pháp Thương Mại Điện Tử DHL Việt Nam (DHL eCommerce Solutions Vietnam)

Thông Tin Tuyển Dụng

Customer Service Executive - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with