Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    23 Tr - 30 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    2 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Trưởng nhóm / Giám sát

  • Hết hạn nộp

    25/06/2023

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

We are looking for Customer Service Lead to join our team and provide the best service to our customer

You will working at the newest O2O e-commerce platform at Viet Nam. English – Chinese – Vietnamese spoken. You will lead customer service team and provide the best customer service to our customer.

Yêu Cầu Công Việc

·         Team leader experience: 2 years, team size from 10

·         Experience with:  e-commerce/logistic in call center

·         Monitor and improve processes to improve KPIs, customer experience, and work productivity

·         Proactive at solve problem, Collaborate with other groups / departments to achieve business goals

·         Develop training plans for your team members.

·         Forecast of daily workload and peak time, plan to complete backlog but still maintain KPIs

·         English or Chinese: fluently

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: 23 Tr - 30 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự