Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí MinhHà Nội

Maps
  • Lương

    Trên 15 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    3 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    17/12/2023

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Proactively search for new customers.

2. Join meetings with customers as per routine and plan.

3. Do quotations.

4. Collect payment from customers.

5. Ensure smooth handover the account to operations.

6. Build and perform sales plan in accordance with sales target.

7. Prepare related reports about sales activities periodically and per requests.

8. Perform other tasks as assigned by the line manager.

Yêu Cầu Công Việc

Yêu cầu bằng cấp, kỹ năng và kinh nghiệm/ Qualifications, skills and experience required:

Bằng cấp/ Degree:             - College or University degree.

Chuyên ngành/ Major:        - Business Administration or any major.

Kiến thức/ Knowledge:       - Logistics: Freight forwarding, warehousing, customs.

Kinh nghiệm/ Experience:  - 3-5 years of sales experience in International freight forwarder.

Ngôn ngữ/ Language:        - Fluent business English all skills.

Work location:                   - Work at Hanoi (01 Vacant) and HochiMinh City (01 Vacant)

Kỹ năng/ Skills:                  

-        Presentation, Microsoft office.

-        Strong communication and negotiation skills.

-        Strong independently problem-solving capabilities.

-        Customer-oriented team player.

-        Ability to communicate effectively, maintain relationships with customers.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Trên 27
  • Lương: Trên 15 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự