Employment Information
Customer Service Staff (Under QA Department)
Job level | Experienced (Non - Manager) |
Salary | $ Competitive |
Deadline to apply | 27/04/2024 |
Industry | Customer Service , Manufacturing / Process , Quality Control (QA/QC) |
29/03/2024
Customer Service , Manufacturing / Process , Quality Control (QA/QC)
Permanent
Competitive
Experienced (Non - Manager)
27/04/2024
We are looking for a talent who willing responsible for main function analysis and improve market defect at Washing Machine Factory, detail as below:
- Checking and investigate defect market claim
- Reappear defect on the market
- Support Genba check from marrket
- Prepare document for support technical handling market issues
- Other related jobs assigned by Supervisor/Manager
*****
Chúng tôi đang tìm kiếm 01 ứng viên có thể sẵn sàng đảm nhiệm vai trò chính: phân tích và cải thiện lỗi thị trường, làm việc tại Nhà máy sản xuất máy giặt, cụ thể như sau:
- Tái hiện và phân tích cải tiến lỗi thị trường
- Thử nghiệm, điều tra, nghiên cứu theo yêu cầu để tìm ra nguyên nhân
- Gặp khách hàng để kiểm tra trực tiếp và khắc phục trong trường hợp đặc biệt
- Chuẩn bị tài liệu để hỗ trợ xử lý các vấn đề thị trường về kỹ thuật
BENEFITS:
- Competitive salary package with annual salary review and performance bonus twice a year
- 100% salary in probation time
- Personal health insurance package
- Life support allowance, languages allowance (English & Japanese), and other allowances
- Various training courses by the company and Panasonic Group
- Company bus picking up to factories (Hanoi, Dong Anh, Soc Son, Vinh Phuc)
- Career development opportunity by internal recruiting program.
* Working time: 8:00 - 16:45 (Every Monday to Friday & 0-2 Saturday/Month)
- University graduated with Electrical & Electronics Engineering degree
- Basic English in communicate daily
- Good office skills, be proactive, careful, detail-oriented and quick learner
- Fresher with good performance will be considered
Similar jobs