Job Description
- Planning, developing and implementing effective marketing communication campaigns.
Lên kế hoạch, phát triển và triển khai các chiến dịch tiếp thị và truyền thông.
- Using the full marketing mix for the company’s marketing communications.
Sử dụng tiếp thị hỗn hợp cho các tiếp thị truyền thông của công ty.
- Understanding the produce and customer profile.
Hiểu rõ sản phẩm và thông tin khách hàng.
- Monitoring ongoing campaign spend against the budget, keeping accurate records and highlighting where variances occur.
Giám sát chiến dịch hiện tại và quản lý ngân sách marketing.
- Assisting in the production of ongoing competitor analysis and reporting, with particular reference to pricing, presentation and promotion.
Nghiên cứu đối thủ cạnh tranh, xây dựng chiến lược về giá và các chương trình khuyến mãi.
- Understanding/researching current market in order to have better business strategy.
Thu thập nghiên cứu và hiểu rõ thị trường hiện nay để xúc tiếp chiến lược kinh doanh hiệu quả.
- Report directly to manager regarding marketing and membership promotion campaign.
Báo cáo trực tiếp cho cấp trên về chiến dịch kinh doanh và chương trình khuyến mãi cho hội viên.
- Any other duties that will be assigned from time to time by the management.
Các nhiệm vụ khác được Ban giám đốc phân công tùy thời điểm.