Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Proactive update information/ knowledge about customer service.
Job Requirement
Good at English (Speaking, listening, writing, and reading)
More Information
Degree:
High School / Equivalent
Probationary period: Sau 2 tháng làm việc, mặc định được ký hợp đồng lao động
Training opportunities:
- Được đào tạo toàn cầu bài bản bởi trainer người bản xứ
- Lộ trình thăng tiến rõ ràng 6 - 9 tháng review/uplevel lên các vị trí QA, QC, Trainer, Supervisor…
Age:
20 - 35
Working time: Xoay ca, 5 ngày/tuần, off 2 ngày bất kì
Colleagues: Năng động, thân thiện, môi trường đa quốc gia
Benefit:
- Bảo hiểm xã hội, Lương tháng 13, tiền ăn đêm và trợ cấp OT.
- Bảo hiểm tai nạn 24/7.
- 14 ngày phép / năm.
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm.