Maintain partnership between the company and distributors, distributors and hospitals (state/private owned) and clinics; collect marketing information and feedback to HQ to make sure sales channel smooth and stable.
Build up and develop business opportunities with prospective local distributors and key medical institutions.
Achieve monthly sales target and help HQ to make periodical sales plan.
Duy trì mối quan hệ đối tác giữa công ty và các nhà phân phối, các nhà phân phối và các bệnh viện (công lập/tư nhân) và các phòng khám; thu thập thông tin tiếp thị và phản hồi đến trụ sở chính để đảm bảo kênh bán hàng được điều hành một cách mạch lạc và ổn định.
Xây dựng và phát triển cơ hội kinh doanh với các nhà phân phối địa phương tiềm năng và các cơ sở y tế chính.
Đạt được mục tiêu doanh số bán hàng hàng tháng và hỗ trợ trụ sở chính trong việc lập kế hoạch bán hàng định kỳ.
Quản lý dịch vụ sau bán hàng
Job Requirement
Have rich selling experience (At least 2-3 years).
Bachelor degree in English, international trade, biology, medical science etc
Vietnamese nationality;
Excellent communication and presentation skills; independent and self-motivated