Tìm việc dễ dàng...

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ THỂ THAO SUUNTO (VIỆT NAM)

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ THỂ THAO SUUNTO (VIỆT NAM)

Địa điểm

49 Hà Huy Tập, Phường Tân Phong, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam


Thông tin công ty
  • Loại hình hoạt động: Trách nhiệm hữu hạn
41 followers

Giới thiệu về công ty

Suunto was founded in 1936 by Tuomas Vohlonen, a Finnish orienteer and inventor of liquid-filled field compass. Since then, Suunto has been at the forefront of design and innovation for sports watches, dive computers and instruments, which are used by adventure seekers all over the globe. From the highest mountains to the deepest oceans, Suunto equips adventurers to conquer new territory. Suunto’s headquarters and manufacturing plant is in Finland. 

Suunto được thành lập vào năm 1936 bởi Tuomas Vohlonen, một nhà định hướng người Phần Lan và là người phát minh ra la bàn trường chứa đầy chất lỏng. Kể từ đó, Suunto đã đi đầu trong thiết kế và đổi mới cho đồng hồ thể thao, máy tính lặn và nhạc cụ, được sử dụng bởi những người tìm kiếm phiêu lưu trên toàn cầu. Từ những ngọn núi cao nhất đến những đại dương sâu nhất, Suunto trang bị cho các nhà thám hiểm để chinh phục lãnh thổ mới. Trụ sở chính và nhà máy sản xuất của Suunto đặt tại Phần Lan. 

THREE CORE ELEMENTS

ECONOMIC

1936. That’s when we began, more than 80 years later Suunto is still innovating and supporting adventure. Profit alone is not enough; we balance that with being a fair partner throughout the value chain, being a stable high tech employer, and always valuing quality-driven design.

SOCIAL

The needs of our employees are important to us. Encouraging a rewarding work-life balance is part of our culture. Beyond our walls, we know our products help sport enthusiasts on every continent live active, healthy lives. We also conduct regular social audits to confirm our suppliers comply with our ethical policy.

ENVIRONMENTAL

We believe in producing long lasting, and whenever possible, repairable products. This means sometimes going against tech development trends. We’re serious about reducing our environmental impacts so we challenge ourselves to do things differently.