Thông Tin Tuyển Dụng
IT SUPPORT
Cấp bậc | Nhân viên |
Lương | $ 12,000,000 - 13,500,000 VND |
Hết hạn nộp | 19/07/2024 |
Ngành nghề | CNTT - Phần mềm , CNTT - Phần cứng / Mạng |
Kinh nghiệm | 3 - 5 Năm |
The L1 Technical Support Specialist report directly to Vietnam IDT service coordinator. This role requires the job holder to:
- Provide technical support to end-users with day-to-day IT incidents.
- Co-ordinate with GSD (Global Service Desk), local IT team and vendors to build and deliver IT L1 solutions.
- Co-ordinate with GSD (Global Service Desk) to identify basic IT system problems and implement IT remedial solutions. (virus, software license, patch…)
- Co-ordinate and monitor IT services of external vendors, network providers and GSD (Global Service Desk) to ensure that they meet the service level requirements.
- Other duties as required from line manager
- Graduated from University majoring in programming and information technology, Network Administration, CCNA, MCSA or equivalent;
- At least 2-3 years of experience in a similar job position;
- Master the hardware/software/operating system and network system;
Skills and knowledge requirements:
- IT ticket management system (ServiceNow)
- Good Communication English (co-ordinate with Global Service Desk team)
- Experience in co-ordinate with global team
- Being proactive
- Being a team player
- Professional attitude
- CCNA / MCSA is a plus
Địa điểm làm việc: Khu công nghiệp Vĩnh Lộc - H. Bình Chánh - TPHCM;
- Thưởng cuối năm, lương tháng 13;
- Được đào tạo bài bản, làm việc trong môi trường nước ngoài, chuyên nghiệp có cơ hội học hỏi, trao dồi thêm kinh nghiệm làm việc;
- Cung cấp đầy đủ trang thiết bị làm việc;
- Nghỉ phép 12 ngày/năm, nghỉ ốm/ nghỉ chế độ thai sản/hiếu hỷ….theo luật lao động;
- Được tham gia BHYT, BHXH, BHTN, theo luật hiện hành.
Các công việc tương tự