Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    8 Tr - 13 Tr VND

  • Cấp bậc

    Mới tốt nghiệp

  • Hết hạn nộp

    31/07/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
  • Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
  • Report immediately serious cases/ inconstant situations.
  • Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
  • Proactive update information/ knowledge about customer service.

Yêu Cầu Công Việc

  • Have experience in Customer service roles or any relevant roles
  • Good at English (Speaking, listening, writing, and reading)
  • Proven experience of advising and supporting internal and external customers is an advantage

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: 20 - 35
  • Lương: 8 Tr - 13 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự