Assist the BOD to establish and operate additional clinics.
Support the company growth by identifying, negotiating and finalizing contracts with corporate partners such as insurance companies, hospitals. Clinics, doctors, etc.
Liaison with out-sourced services and file and keep up to date all hard copy contracts
Clinic bookkeeping, accounting management, legal documents and updated
Cooperate Human Resources & marketing
Other Duties as Requested to support Clinic and Head Office Operations or Emergency Activities.
Compliance with Laws and Regulations relating to business operations and health services in general and to VAFHS rules and regulations specifically.
Hỗ trợ Ban Giám Đốc trong công tác thành lập và vận hành phòng khám
Hỗ trợ thúc đẩy sự phát triển của công ty bằng cách tìm kiếm, kết nối, đàm phán và hoàn tất hợp đồng, triển khai hợp tác với các đối tác như các công ty bảo hiểm, các bệnh viện, phòng khám, bác sĩ, …
Là đầu mối chịu trách nhiệm chính trong công tác liên hệ, giao dịch và làm việc với các nhà thầu/ công ty thuê ngoài. Theo dõi và cập nhật các hợp đồng hợp tác
Quản lý, cập nhật sổ sách, hồ sơ pháp lý, số liệu của phòng khám
Phối hợp công tác Nhân sự và marketing hiệu quả
Các nhiệm vụ khác để hỗ trợ hoạt động của phòng khám và vận hành công ty, cũng như khi có các hoạt động khẩn cấp phát sinh
Đảm bảo công ty và phòng khám tuân thủ theo luật và quy định liên quan đến các dịch vụ y tế nói chung và phạm vi hoạt động chuyên môn nói riêng
Yêu Cầu Công Việc
Education and Qualifications:
Must hold advance education qualifications relevant to the position.
Work Experience:
02 yearsworking experience in positions related to this position.
Desirable Experience:
Work experience with an international organisation or healthy
Required Knowledge, Attributes and Skills:
Effective conflict resolution skills
Skillful negotiator
Proficient in English
Proficient in use of Computers
Personal Attributes:
Good communication skills and expression
Systematic and self-motivated
Reliable team player
Travel:
May be travel as required from time to time.
BENEFITS:
Attractive Income (10M- 15M), negotiable according to capacity (Lunch allowance, telephone allowance, travel allowance, ...)
Performance bonuses based on capacity.
Participate in training courses to improve and enhance working skills.
Participate in Insurance according to state regulations.
Professional, respectful, dynamic, mutually developing working environment under direct management and administration from a foreign Board of Directors.