Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    8 Tr - 13 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    1 - 3 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    10/11/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

QTSC Building 1 - No. 14 Street, Tan Chanh Hiep Ward, District 12, Ho Chi Minh City.

  • Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
  • Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
  • Immediately updating serious cases/inconstant situations.
  • Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
  • Proactively updating information/knowledge about customer service.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from High school or equivalent Majors is an advantage.
  • Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% English.
  • At least 6-month experience in Customer Service roles or any relevant ones.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: 18 - 30
  • Lương: 8 Tr - 13 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự