Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    3 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Quản lý

  • Hết hạn nộp

    15/06/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Collaborate with the brand team to develop briefs, offer solutions, and evaluate and select partners for conducting market research projects.
2. Collaborate with partners to analyze monthly reports (such as retail audits and brand health tracking) to provide insights and review performance to the marketing, sales, and trade teams, along with recommendations.
3. Oversee market research partners to ensure service quality and adherence to deadlines. Manage the market research budget.
4. Capable of independently managing and executing ad hoc research projects, such as product tests or concept tests.

Yêu Cầu Công Việc

- Minimum of 3 years' experience in a similar position within the FMCG or dairy industry, utilizing retail audit and Brand Health Tracking services.
- Strong reading, analysis, presentation, and persuasion skills
- Proficiency in statistical analysis tools
- Ability to effectively manage time and meet deadlines.
- Good leadership skills and effective relationship management with department heads across functions.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự