Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    24 Tr - 26 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    5 - 12 Năm

  • Cấp bậc

    Trưởng nhóm / Giám sát

  • Hết hạn nộp

    11/06/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Khách hàng của AOBA VN có tập đoàn mẹ là một công ty có lịch sử hình thành từ hơn 100 năm tại Nhật Bản, một trong những nhà sản xuất đồng thời là nhà cung cấp vòng bi (bearings) hộp số, cần trục trước, .. lớn nhất thế giới cho thị trường công nghiệp xe hơi, máy bay… Công ty đã đặt chân đến 27 nước trên thế giới.
Tại Việt Nam, từ văn phòng đại diện đã phát triển thành công ty và đang ngày một lớn mạnh với các khách hàng chủ chốt như Honda, Yamaha,…

Job description:

I. Sales Activities:

1. Responsible for providing ongoing support to high value customers

2. Develop new customers

3. Make presentation slide & visit customers regularly to maintain good relationship, update projects information, competitors information, customers’ feedback about products & service

4. Identify & receive new project information, make quotation, follow up customer feedback about quotations, competitors’ information to win project. After winning project, communicate with customers & factory side to ensure delivery to customers

5. Monitor PO & delivery schedule from customer to avoid linedown problem

6. Monitor PO & Forecast from customers to analyze fluctuation trend

7. Negotiate with customers in case there is anything happen

8. Develop new customers to expand sales

9. Research & report about sales market trend, competitors’ activities…

10. Other tasks from company

11. Survey market information

12. Visit planning

13. Collaborating with related department to understand customer requirements and provide sales support.

II. Engineering Activities:

1. Promote products & technology by presentation

2. Technical support & trouble shooting when necessary

3. Do training about products, bearing handling, bearing trouble shooting, bearing installation… to support customers, make good relationship & enhance image

4. Receive customers’ quality claim & do investigation with Manager’s instruction. Negotiate with customers in need & report customers about investigation result

5. Fulfill all customers’ request about technical questions, technical survey, Report

6. Other tasks from company

7. Technical support at customer site

Yêu Cầu Công Việc

• Age: 30-35 years old

• Experienced (General)

• Strong education background (preferably from a reputable University) with at least a Bachelor's Degree in related fields

• At least 3 years of working experience at FDI companies selling industrial equipment 

• Education background in mechanical/ technical/ automation...

• Must be interested in Sales activities & strong negotiation skill will be an advantage

• Good communication skill

• Good at English (writing and speaking)

• Good work ethics and capacity to learn and adapt

• Ability to doing HO/REN/SO (ホウレンソウ)activity to Manager

• Experience in Industrial Field ( Mechanical/Automation) is preferred

• Ability to Think & Action  by ownself

• Willing to Challenge

• Flexible thinking

• High responbility

• Ability to creatively explain and present complex concepts in an easy way  to understand.

Benefit:

• Attractive Salary, Bonus & Incentive

• Insurance as Vietnam’s labor law
• Work in a dynamic and friendly environment
• Opportunity to learn and improve communication skill, negotiation skill & technical skills by international standard
• Opportunity of promotion

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 35
  • Lương: 24 Tr - 26 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự