- Learn and research about the company's products to introduce, advise and answer questions for customers.
- Negotiate with customers about prices, contracts, orders, service,...
- Resolve customer issues and complaints to ensure customer satisfaction and trust according to the correct procedures.
- Take care of customers after sales, maintain relationships with current customers.
- Find new customers, expand and develop relationships.
- Perform other tasks as assigned by superiors.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
- Have experience as Sales or working with vendor is prefferd.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Good at English.
- Passion for work, withstand work pressure, high responsiblity.
- Send CV in English.
job_jobs_detail_job_location
Hồ Chí Minh
76 Lê Lai, Bến Thành, Quận 1, Hồ Chí Minh
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Thời gian thử việc: 2 tháng
Cơ hội huấn luyện: Đào tạo chuyên môn
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Thời gian làm việc: 8:00-17:00. Thứ 2-thứ 6. (Sáng t7: 16 buổi/năm)
Phúc lợi:
- Tăng lương hàng năm.
- Thưởng sản lượng, thưởng doanh thu từ 2 - 4 tháng lương hàng năm
- Tham gia đầy đủ theo các chế độ và chính sách của nhà nước
- Có cơ hội thăng tiến cao
- Thưởng tháng lương 13, tất niên, du lịch hàng năm.