- Lead and manage a team of sales representatives to achieve sales goals.
- Develop and implement effective sales strategies.
- Monitor team performance and provide feedback for improvement.
- Build and maintain strong relationships with key clients and team members.
- Report sales results in sales meetings.
- Collaborate with other department heads to ensure a seamless customer experience.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
- Minimum of 2-3 years of experience in a sales leadership role.
- Fluent in English.
- Strong leadership and motivational skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to analyze and interpret sales data and metrics.
- Passion for work, withstand work pressure.
- Have experience with vendors as a priority.
job_jobs_detail_job_location
Hồ Chí Minh
76 Lê Lai, Bến Thành, Quận 1, Hồ Chí Minh
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Phụ cấp khác:
- Phụ cấp đi lại
- Phụ cấp cơm trưa
Thời gian thử việc: 2 tháng
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Thời gian làm việc: 8:00-17:00. Thứ 2-thứ 6. (Sáng t7: 18 ngày/năm)
Đồng nghiệp: Thân thiện, môi trường hòa đồng.
Phúc lợi:
- Tăng lương hàng năm
- Thưởng sản lượng, thưởng doanh thu từ 2 - 4 tháng lương hàng năm
- Tham gia đầy đủ theo các chế độ và chính sách của nhà nước
- Có cơ hội thăng tiến cao
- Thưởng tháng lương 13, tất niên, du lịch hàng năm.