Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    Trên 5 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    09/06/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Phụ cấp thâm niên

Mô tả Công việc

1. Mission:

Monitor and supervise the implementation of the Customer Experience Program to ensure its goals and create the highest level of customer satisfaction and customer loyalty.

2. Responsibilities:

· Implement projects to enhance customer experience. Prepare progress reports and project performance reports.

· Develop a plan for activities/events/decorations during special occasions throughout the year, following the seasons/festivals, to increase engagement and provide a consistent customer experience.

· Design and execute customer satisfaction and loyalty initiatives to elevate customer engagement and foster brand allegiance.

· Participate in building customer experience assessment tools/systems, propose suggestions, and implement improvement actions to improve customer satisfaction and retention rates.

· Participate in customer journey mapping and identify gaps/opportunities opportunities to proactively enhance the customer experience.

· Establish good touchpoints across the entire customer relationship journey, identify customer segmentation and develop suitable strategies, provide inputs for keeping fine-tuning the customer’s experience.

· Coordinate with all internal stakeholders to carry out necessary work to ensure consistency and transparency in customer experience development projects.

· Coordinate assessments with individuals and organizations to equip retail teams knowledge and skills to provide the best customer experience.

· Perform other tasks assigned by superiors.

Yêu Cầu Công Việc

a. Education:

· Degree and major: Bachelor’s Degree or higher qualification in a relevant discipline/ business administration

· Foreign language proficiency: English communication

· Other experiences required by the industry: retail, customer service, events, customer experience, training, human resource assessment.

b. Experiences:

· Minimum 4 years CX or relevant experience

· Work experience related to current job: customer experience development, customer care system management, customer crisis handling, customer demand forecasting, business resource capacity assessment/ enhancement.

· Having worked in large-scale retail companies is an advantage

c. Skills:

· Job skills: training, analytical skills.

· Soft skills: implementation, evaluation, partner management, creativity, results-oriented skills.

· Management skills

PHÚC LỢI & MÔI TRƯỜNG LÀM VIỆC: 

  • Thưởng tháng lương 13, Thưởng thành tích: tháng lương 14,15 và thưởng khác theo kết quả kinh doanh công ty. 
  •  Thưởng Kinh doanh theo tháng/quý/năm. 
  •  Thưởng dịp Lễ, Tết, thưởng đột xuất cho thành tích xuất sắc trong tháng. 
  •  Tăng lương theo năng lực và hiệu quả công việc. 
  •  Chi phí Tiền ăn, xăng, điện thoại, và các hỗ trợ chi phí khác theo vị trí và tính chất công việc. 
  • Chi phí Công tác phí theo cấp bậc. 
  •  Phụ cấp đồng phục cho Nhân viên hằng năm. 
  •  Bảo hiểm Xã hội, Bảo hiểm tai nạn 24/24, Bảo Hiểm Sức Khỏe Cá Nhân. 
  •  Khám sức khỏe định kì hằng năm. 
  •  Chế độ nghỉ phép cho nhân viên từ 12 ngày/năm. 
  •  Chương trình đào tạo và phát triển sự nghiệp. 
  •  Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, cơ hội thăng tiến, phát triển nghề nghiệp. 
  •  Các họat động tập thể: Teambuilding, Ngày hội văn hóa, Văn nghệ, CLB thể dục thể thao… 
  •  Các hoạt động công đoàn: Quà tặng nhân dịp 8/3, 20/10, Quốc tế Thiếu Nhi 1/6, Tết Trung thu… 

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự