- Lương
Cạnh tranh
-
Kinh nghiệm
1 - 2
Năm
- Cấp bậc
Nhân viên
- Hết hạn nộp
03/05/2025
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Organize all documents at Store
- Take charge of all store supplies
- Verify inventories in and out
- Be responsible to the stock data at the store, including checking and ensuring stock availability
- Work with cross-functional teams on all store programs
- Maintain and update store revenues and customer records
- Prepare revenue/sales and other relevant reports by/for external and internal partners weekly/monthly
- Supporting the BA team with other administrative tasks, if requested
- Work with internal partners for perfect display and program execution at stores
Yêu Cầu Công Việc
- Candidate must possess at least Bachelor’s degree in administration or management field
- Minimum 1 year of working experience in the related field, especially in handling stock and data of fast-moving consumer goods
- Good analytical and administration skills
- Detail-oriented and organized
- Having experience in retail is an advantage
Địa điểm
Hồ Chí Minh
5th Floor, TSA Building, 53-55-57 Pho Duc Chinh, Nguyen Thai Binh Ward, District 1, HCMC
Thông tin khác
- Bằng cấp:
Đại học
- Giới tính:
Nữ
- Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
- Lương:
Cạnh tranh
PHÂN TÍCH BỞI AI MATCHING