- Lương
15 Tr - 35 Tr VND
-
Kinh nghiệm
1 - 10
Năm
- Cấp bậc
Nhân viên
- Hết hạn nộp
21/06/2025
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Discover KOLs (Key Opinion Leaders) that meet brand needs, establish connections, and expand the KOL database.
- Maintain relationships with existing high-quality KOLs and promote secondary content collaborations.
- Communicate with KOLs about targeted content angles, facilitate cooperation, and produce expected content.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree or above, basic proficiency in English (listening, speaking, reading, and writing).
- Must have experience in social media marketing for the beauty and skincare brand, with corresponding KOL resources connected with the brand.
- Good communication skills, strong team collaboration, and a strong sense of initiative.
Thông tin khác
- Bằng cấp:
Đại học
- Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
- Lương:
15 Tr - 35 Tr
VND
PHÂN TÍCH BỞI AI MATCHING