Tìm việc dễ dàng...

Admin officer (Working on Dist 7)

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    2 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    23/05/2024

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

* Manage office supplies, equipment, and inventory, placing orders and maintaining optimal levels.

* Schedule meetings and appointments, manage calendars for office

* Book travel and accommodations.

* Coordinate and arrange meetings and events, including logistical arrangements and catering.

* Prepare presentations and reports, as assigned, utilizing data analysis and presentation tools.

* Maintain accurate and up-to-date records, filing systems, and databases.

* Process invoices, manage petty cash, and handle basic accounting tasks.

Yêu Cầu Công Việc

* Collage/University graduated with related maijor

* At least 2 years of experience in an administrative role, preferably in a F&B

* Proficiency in written and verbal English language is refer

* Ability to work independently and as part of a team.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 25 - 30
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự