Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hà Nội

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    2 - 3 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    12/12/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Description :

· Efficiently process orders and ensure timely delivery to meet customer expectations.

· Process orders via email or phone on the SAP system.

· Follow up on customer requests through Zalo/WhatsApp.

· Pick items based on the Order Form.

· Monitor stock accuracy, ensuring physical stock aligns with the inventory system.

· Record all stock movements accurately.

· Place orders for stock transfers from HCM to Hanoi.

· Prepare the daily Cashbook, updating all cash-in/out transactions, and submit reports weekly to HCM.

· Maintain organized files of vouchers, invoices, and relevant correspondence.

· Develop daily sales reports.

· Maintain a safe and clean work environment by organizing shelves, inventory spaces, and workstations.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements:

· Minimum of 2 years’ experience; Customer Service experience is a plus.

· Proficiency in SAP software and Excel.

· Excellent organizational skills, with high attention to detail and accuracy.

· Team player with a strong commitment to dedication and punctuality.

· Ability to meet strict deadlines and start work in the early morning (7:30/8:00 am).

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự