Tìm việc dễ dàng...

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

[KCN Quốc Oai, HN] Customer Service Supervisor 26880

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Địa điểm

Hà Nội

Maps
  • Lương

    25 Tr - 30 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    Trên 2 Năm

  • Cấp bậc

    Trưởng nhóm / Giám sát

  • Hết hạn nộp

    12/01/2026

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

- Receive orders from existing customers and enter purchase orders (PO) into the system.
- Provide quotations and update contract status.
- Update customers on the estimated delivery schedule.
- Communicate with clients via email/ phone/ online meeting.
- Coordinate with relevant departments regarding issues related to pricing, product quality, and quantity.

Yêu Cầu Công Việc

- Graduated from University with English major.
- If candidate didn't graduated from English major, candididate must have Ielts 7.0 certificate or Toeic 850+ certificate.
- English: Proficient in 4 skills (Reading, Writing, Speaking, Listening)
- Having at least 2 years experience as Customer Support Supervisor, Sales Admin Sup, Sales Support Sup, Sales Coordinator Sup or related major.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 28 - 34
  • Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
  • Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu