Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Đồng Tháp

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    26/04/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Responsibilities

  • Open the office; greet visitors in a friendly manner; answer and redirect phone calls; manage mail, faxes, and shipments; send and respond to emails; manage printing and copying
  • Oversee standard office equipment and supplies (such as printer, ink, toner, and paper), and report any malfunctions to the appropriate person or department
  • Prepare conference rooms for meetings and organize catering, as requested
  • Type up memos, meeting minutes, letters, reports, forms, and similar content from dictation
  • Maintain detailed calendars, coordinate schedules, prioritize meeting requests and logistics, and arrange all aspects of travel
  • Establish and maintain record-keeping system for contacts, files, and employee directory

Yêu Cầu Công Việc

Required skills and qualifications

  • Experience as a receptionist
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Ability to multitask and manage time effectively
  • High school diploma or equivalent

Preferred skills and qualifications

  • Previous success in administrative role
  • Experience in refining and developing processes

Thông tin khác

  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 21 - 29
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự