Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Tập Đoàn Lộc Trời

Marcom Director

Tập Đoàn Lộc Trời
Ngày cập nhật: 13/09/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

1.Report to: Chief Marketing Officer (CMO)

2. Place of work: Head office - Address: District 2, Ho Chi Minh City

3. Responsibilities:

  • Systematizing communication activities of the sectors, ensuring consistency in the communications activities of Loc Troi Group.
  • Maximize the effectiveness of Marcom activities through budget and KPI
  • Building a KPI system to evaluate the effectiveness of Marcom activities
  • Collaborate with relevant departments to develop strategies, plans and implement communication activities in accordance with the strategic direction of the corporation and each industry to achieve brand and business objectives.
  • Collaborate with media providers, giving quarterly and monthly media reports
  • Creating ideas and coordinating with relevant personnel, suppliers to build a marketing content system to meet LTG's business and communication goals; Example: contents of POSM, fanpage content of each industry ... etc ...
  • Organizing bidding programs, selecting the most effective suppliers to implement marketing activities in accordance with the company's regulations.
  • Building relationships with communication channels such as television, newspapers, Radio, online ... etc ... to deploy information promotion programs of media campaigns
  • Responsible for implementing communication activities including ATL & BTL
  • Managing and operating the operation of marketing commnunication department (MarCom) including: ATL, BTL, product.. etc ..
  • Monitor and evaluate promotional activities of LTG suppliers
  • Monitor and evaluate competitors' promotional activities and have appropriate reciprocal recommendations
  • Analyzing and evaluating monthly communication results and adjusting plans accordingly.
  • Collaborate with Marketing departments of industries to propose and manage corporate and related communications budgets.
  • Perform other relevant work as required by the CMO.

Yêu Cầu Công Việc

  • Undergraduate Degree, MBA preferred
  • Fluent in Vietnamese and English
  • At least 10 years of experience in doing Marcom in various companies in the FMCG industry, with priority given to Agricultural Input.
  • Priority for experience in marketing FMCG industry.
  • Experience in advertising and media companies. Media includes traditional media and online media.
  • Experienced in planning and implementing large integrated communication campaigns
  • Good relations with media agencies, media providers, TV program organizers
  • Ability to analyze, understand data, design, write reports and recommendations on research results
  • Able to work under short deadline and high pressure; can business trip far away.

The Skills:

  • Ability to communicate a vision and build alignment with cross functional partners
  • Strong analytical skills, with ability to translate data into insights and recommendations
  • Ability to collaborate, communicate, and influence across a matrixed organization
  • Ability to translate brand plans into actionable channel-specific plans
  • Creative thinking and problem solving skills
  • Strong verbal and written communication skills
  • Excellent multi-tasking, project management, and prioritization skills

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Thời gian làm việc: 48 giờ
  • Cơ hội huấn luyện:

    - Được đào tạo kiến thức chuyên ngành và thực tiễn trong quá trình làm việc.
    - Được tham gia các lớp đào tạo định hướng nghề nghiệp của Tập Đoàn.
    - Được đề xuất tham gia các lớp/chương trình đào tạo phát triển cá nhân.

  • Đồng nghiệp:

    Bằng cả trái tim, những chuyến xe mang đầy nhiệt huyết của Quỹ chăm sóc sức khỏe Nông Dân Lộc Trời vẫn điều đặng lăng bánh về những vùng vê xa xôi từ Cà Mau – cực Nam tổ quốc đi qua Trà Vinh, Quảng Nam, Bình Phước… đến Lào Cai heo hút lan tỏa yêu thương.

  • Phúc lợi:

    - Thưởng tháng 13, thưởng KPI trên quỹ 5.5 tháng lương trong năm làm việc.
    - Tham gia Bảo hiểm mở rộng Aon cho CBNV hoàn tất thử việc.
    - Du lịch, khám sức khỏe hàng năm.
    - Chế độ Công đoàn (hiếu, hỹ, ốm đau,..)
    - Các khoảng thưởng, quà vào các dịp lễ - tết.

  • Phụ cấp khác: Phụ cấp điện thoại, cơm và công tác phí theo quy định của Tập Đoàn
  • Ngày nghỉ:

    Nghỉ thứ 7 và Chủ nhật hàng tuần
    Nghỉ các ngày lễ theo pháp luật hiện hành

Giới thiệu về công ty

Tập Đoàn Lộc Trời

http://loctroi.vn/Qui mô công ty: 1.000-4.999
Xuất thân từ Chi cục BVTV tỉnh, Công ty dịch vụ bảo vệ thực vật An Giang được thành lập năm 1993 và được cổ phần hóa vào tháng 9 năm 2004. Từ một đơn vị...Chi tiết

Các công việc tương tự

Marcom Director

Tập Đoàn Lộc Trời

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with