Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    2 - 3 Năm

  • Cấp bậc

    Quản lý

  • Hết hạn nộp

    26/06/2025

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Marketing Strategy: Develop brand positioning and target audience strategies based on
  • Southeast Asia market analysis.
  • Brand Management: Oversee product lifecycle management and execute differentiation strategies against competitors.
  • Brand Launching & Event Management: Plan customer experience-centric launch processes and events.
  • Consumer Insights: Incorporate global trends and localization strategies from product development stages.

Yêu Cầu Công Việc

  • Experience: Required marketing experience in beauty brands, preferably skincare or cosmetics. Preferred experience with global brands like L’Oréal Paris, La Roche-Posay, Garnier, Torriden, The Ordinary, etc.
  • Experience managing overseas teams and external partnerships.
  • Skills: Fluent English (documentation, meetings, presentations).

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu