Tìm việc dễ dàng...

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    3 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Quản lý

  • Hết hạn nộp

    31/12/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Analytics, Brand Marketing, Product Development, Packaging, Store Marketing, Digital Commerce, etc. And guides our external creative and media agencies for product marketing campaigns.
  • Lead brand communication to drive unique brand for the category in charge, across multiple touchpoint ATLs, BTLs, digital, instore.
  • Lead cross functions (R&D, production, supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run NPD process: new product concept development and testing, packaging design & testing, sales forecasting, new product launching, sales briefing/ training, stock management, and sales movements... to ensure the success of the launch.
  • Manage brand budgets and allocate resources amongst projects. Management of marketing budgets within agreed targets.
  • Other tasks assigned by the line manager.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics or related major.
  • At least 3-5 year experience in the same position, within Beverage industry is a big plus.
  • Strong at brand management, NPD Project, consumer understanding, creative & strategic knowledge.
  • Ability to multi-task and be proactive & independent in a fast-paced, ownership in dynamic environment.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự