Research market and customer demand to suggest new product
Make timeline and deliverables of projects/ plans/ assignments/ tasks;
Coordinate with IT to describe product requirement, do testing new product Coordinate with Legal/Process Management to issue regulation and process for new product ;
Coordinate with Marketing to launch event/campaign for new product
Track deliverables of projects of departments; -Update the Director on progress/ status of assigned tasks. Report timely any arising issues ; - Propose changes;
Maintain the smoothness of the flow of information between departments/units to get timely updated on operations, avoid duplicated projects and optimize resources of the division;
New card programs development
Research market and customer demand to suggest card acquisition program
Make timeline and deliverables of projects/ plans/ assignments/ tasks;
Coordinate with relevant departments/units to launch card programs;
Track deliverables of projects of departments;
Update the Director on progress/ status of assigned tasks. Report timely any arising issues ;
Propose changes;
Maintain the smoothness of the flow of information between departments/units to get timely updated on operations, avoid duplicated projects and optimize resources of the division;
Relationship building
Establish and maintain close rapport with all relevant parties such as other departments, divisions, business units, vendors in order to obtain support in delivering desired deliverables .
Yêu Cầu Công Việc
Background
Master’s Degree, preferably Economics, Finance or related areas - At least 03 years’ experiences working in Banking or Finance Institution - Understanding about credit and risk policy, card product, banking projects
Skills
Proficiency in Microsoft Office software - Good blend of product knowledge/processes & card policy - Excellent communication, negotiation & networking skills - Excellent problem solving/decision making skills - Planning skill & time management skill - Ability to work under high pressure - Accuracy, pay attention to detail -Fluent in Vietnamese and English.
QUYỀN LỢI:
Mức thu nhập hấp dẫn và cạnh tranh trong ngành Ngân hàng và Dịch vụ tài chính:
Lương thỏa thuận phù hợp theo năng lực;
Lương tháng 13 + Thưởng thành tích cuối năm;
Phụ cấp (ăn trưa, xăng xe, điện thoại, độc hại, thâm niên, ...);
Incentive theo hiệu quả làm việc;
Thưởng thúc đẩy theo Tháng/Quý/Năm, …
Đảm bảo các quyền lợi theo quy định của Pháp luật và Ngân hàng VPBank:
BHXH, BHYT, BHTN theo quy định;
Khám sức khỏe định kỳ hàng năm;
Bảo hiểm sức khỏe VPBank Care (BH tai nạn 24/7, BH sức khỏe AON, BH người thân);
14 ngày nghỉ phép năm có hưởng lương, nghỉ chế độ có hưởng lương;
Nghỉ vào các dịp Lễ/Tết theo quy định, nhận quà từ VPBank & Công ty;
Du lịch thường niên;
Tài khoản VPBank Staff, miễn phí dịch vụ ngân hàng;
Vay gắn kết với lãi suất ưu đãi cho CBNV có hiệu quả làm việc xuất sắc; …
Môi trường làm việc năng động, cơ hội thăng tiến: đánh giá hiệu quả làm việc 2 lần/năm, điều chỉnh lương định kỳ 1 lần/năm, điều chỉnh lương ngoại lệ cho CBNV hoàn thành xuất sắc công việc;
Các khoá đào tạo kỹ năng, chuyên môn nghiệp vụ, kiến thức chuyên ngành: đào tạo tân tuyển, đào tạo chuyên đề nội bộ, Công ty hỗ trợ chi phí cho các khoá ngắn hạn bên ngoài;
Tham gia các hoạt động Văn Thể Mỹ của Công ty và Ngân hàng: Hội thao VPBank (bóng đá, cầu lông, cờ vua, ...); Cuộc thi Sing & Dance, Thi Trạng Nguyên; các chuyến đi tình nguyện, ….