Tìm việc dễ dàng...

HEINEKEN Vietnam

Sales Admin (Đà Nẵng Sales Office)- Temp-8 months

HEINEKEN Vietnam
Địa điểm

Đà Nẵng

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    2 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    04/11/2024

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

To support Sales Team in administration works to make sure that Sales activities go smoothly:

  • Assisting sales teams in preparing outlet promotion letters to reduce the paperwork for them.

  • Raising OSR (Outlet Sponsorship Requisition) for sales team to help them to raise contract after getting approval from sales managers

  • Recording signage & gratis beer issue to support Supervisor to make reports

  • Updating data reporting for making Sales Promoters salary

  • Collecting data to support Supervisor to make report

  • Checking and requesting cartridge for photocopier, fax,and paper used within Sales Section to ensure office services're in good condition.

  • To do payment for Office supplies for settling all debts in advance.

Yêu Cầu Công Việc

  • College graduate in Business Administration/ Accounting…
  • At least 2-year experience in Sales Admin role.
  • Good communication, planning and organizing, interpersonal skills
  • Reliable, accurate, impartiality
  • Conversant with spoken and written English
  • Good office skills (MS office, filing…).

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự